Retur simplu in 30 de zile
Retur simplu in 30 de zile
La ZUO, asa cum ai cumparat simplu, returnezi simplu, fara batai de cap. Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 30 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur.
Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati produsele noastre online. Daca nu va satisfac produsele cumparate, inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Unele produse au un termen de retur mai mic de 30 de zile si nu pot fi returnate completand formularul de retur. De aceea, inainte de a returna un produs citeste conditiile de retur specifice produsului, detaliate mai jos.
Serviciul ‘’30 de zile drept de retur’’ nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta. Vezi TERMENI SI CONDITII pentrunbsp;mai multe detalii despre dreptul la retragere.
Cum returnezi produsele vandute de zuo.ro
Returul produselor ZUO, acum mai simplu ca oricand:
1. Completezi acest formular de retur, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur.
2. Selectezi din formular una dintre optiunile de retur: schimb cu acelasi model (in cazul produselor fashion poti opta pentru schimb de marime sau culoare), schimb cu un produs diferit vandut de ZUO sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare.
3. Dupa aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la tine sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.
Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.
Daca alegi sa returnezi produsul completand formularul de retur, si deci sa trimitem curierul la tine pentru ridicarea produsului, costul de transport va fi platit de catre tine. Costul de transport pentru retur este 19 lei. Pentru coletele cu o greutate mai mare de 10 kg, tariful se calculeaza astfel: primul kg 10 lei, iar urmatoarele kg 1 leu/kg, plus tva.
Cheltuielile de retur sunt suportate de consumator.
Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale.
Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsele:
Conditii generale care se aplica tuturor produselor:
Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii produsului.
Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 30 de zile de la data livrarii.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii,
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produse perisabile,etc; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Nu primim la retur produse neambalate. In momentul sosirii coletelor, in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.
Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 ZUO isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi brazii de Craciun, taiati si in ghiveci. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Verifica mai jos care sunt conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul tau.
Produse fashion
- Pentru aceste produse iti putem face schimb de marime sau culoare, in functie de disponibilitatea in stoc. Pentru asta, selecteaza optiunea “vreau schimb cu acelasi model” din formularul de retur.
- Cand il returnezi, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit, nepurtat, fara pete sau rupturi. Este necesar sa fie insotit de eticheta initiala, intacta, in ambalajul original, care contine codul de identificare al articolului.
Sport si activitati in aer liber
- Poti returna orice produs din aceasta categorie daca nu l-ai folosit, insotit de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
Decoratiuni & textile
- Poti decoratiunile si obiectele textile doar daca sunt sigilate
- Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate
Produse pentru bucatarie si servire
- Poti returna vasele si ustensilele pentru gatit, tacamurile, vesela, paharele si produsele pentru servit doar daca sunt sigilate
Produse pentru iluminat si electrice
- Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate
Produse pentru curatenie si intretinere
- Poti returna produsele pentru curatenie, cele de intretinere a tesaturilor, detergentii, solutiile de curatat si produsele pentru organizare, transport si depozitare doar daca sunt sigilate
Produse pentru gradinarit
- Nu putem accepta ca retur plantele si brazii de Craciun.
Auto
- Poti produsele de intretinere & cosmetic auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
Produse pentru ingrijirea personala, cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intima si produse pentru igiena dentara
- Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate
Jucarii, produse pentru copii & bebe si produse pentru gravide
- Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate
Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie
- Produsele din aceasta categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate
Produse resigilate, indiferent de categorie
- Fiecare produs din aceasta categorie se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte
Produse cumparate cu vouchere / carduri cadou
- Fiecare produs din aceasta categorie se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte
- Daca produsul a fost achitat integral cu voucher, fara sa mai fi fost nevoie de plata unei diferente de bani, iti reactivam voucherul si il poti refolosi. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi.
- Daca produsul a fost achitat partial cu voucher, iti reactivam voucherul si iti restituim sum ape care ai achitat-o. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi.
Carduri cadou
- Cardurile cadou nu pot fi returnate